Kevés olyan magyar youtubert tudok mondani, aki nem úgy készít műsort, mint aki az üres falra lő az íjával és a lövés után a nyílvessző köré rajzolja a céltáblát mondván, hogy pont így akarta. Attól tartok, hogy ez a tendencia még jó ideig nem fog változni, ám azért mégis akad egy-két olyan kivétel, akik már a műsor születésénél jól meg tudták fogalmazni, hogy mi az az irány ami meg fogja határozni a témát, a struktúrát és úgy alapjában véve az egész műsort. Természetesen az előbbivel sincs semmi gond, de ez utóbbi egy olyan tartalomkészítési érettségre vall ami sajnos még kevés csatornában lelhető fel a hazai YouTube-sztyeppén.
Ilyen csatorna a GameDay iroda is, aminek volt szerencsém nekem is hozzájárulni a működéséhez, ugyanis én készíthettem el a csatorna új video-arculatát.
A feladat azért is volt különösen nagy kihívás, mert nem akartam teljesen elrugaszkodni az eddigi koncepciótól, de mégis valami újabb formában szerettem volna megjeleníteni azt. Így jött az ötlet, hogy elmegyek a voxel-es grafika irányába ami egy kicsit kilöki a történetet a 3D-s szintre, aztán az animációk végén általában egy jól irányzott rántással mégis kap egy 2D-s flatfülest a történet.  Kicsit egyszerűbben fogalmazva. Kockák… kockák mindenütt!!! 
Az első anyag ami elkészült a csatorna intrója volt. A voxeles építkezés után egy rántással kerül át a történet a 2D-s flat világba. Szeretem, ha van valami slusszpoén az ilyen animációkban és ezért került bele a monitor alsó részének a leszakadása, ami által néhány pixel átesik a sík (rajzolt) térbe. Az ilyen apróságok azok amik történettel
tudnak felruházni akár egy néhány mp-es introt is :).
Az outro már egy nehezebb történet volt, hiszen itt valahogy bele kellett simítani az animációba a kötelező elemeket is (feliratkozás, előző videok). Sokat agyaltam a dolgon, míg végül elkészült a végleges verzió.
Már az intronál is megfigyelhető, de itt talán még jobban érezhető a kameramozgás linearitása is, amivel a régi platformerek és classic-gamek kameramozgását szerettem volna érzékeltetni.
És íme, a két bumper ami a random vasárnaphoz és az informális kerekasztalhoz készült. Ezek alkalmi műsortípusok amik nem feltétlenül heti rendszerességgel futnak, de jelen vannak az iroda életében.
És néhány előtte-utána kép a végére...

Ezek is érdekelhetnek

Back to Top